Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304
Назва: Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів
Автори: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batcurovskaya, Ilona
Ключові слова: масові відкриті дистанційні курси
біхевіористський підхід
конективістський підхід
навчання
переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів
Дата публікації: 2016
Бібліографічний опис: Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів // Освітологічний дискурс. - 2016. – № 3 (15). - С. 108-120.
Короткий огляд (реферат): В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістськогопідходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304
Розташовується у зібраннях:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Bashurovska-4.pdf502,69 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.