Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304
Title: Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів
Authors: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batcurovskaya, Ilona
Keywords: масові відкриті дистанційні курси
біхевіористський підхід
конективістський підхід
навчання
переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів
Issue Date: 2016
Citation: Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів // Освітологічний дискурс. - 2016. – № 3 (15). - С. 108-120.
Abstract: В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістськогопідходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Bashurovska-4.pdf502,69 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.