Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304
Title: | Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів |
Authors: | Бацуровська, Ілона Вікторівна Batcurovskaya, Ilona |
Keywords: | масові відкриті дистанційні курси біхевіористський підхід конективістський підхід навчання переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Бацуровська І. В. Педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів // Освітологічний дискурс. - 2016. – № 3 (15). - С. 108-120. |
Abstract: | В статті представлена педагогічна класифікація масових відкритих дистанційних курсів на основі біхевіористського та конективістськогопідходів, визначені педагогічні особливості таких масових відкритих дистанційних курсів; проаналізовано класифікацію типів масових відкритих дистанційних курсів та визначено їх особливості; виділено переваги та недоліки масових відкритих дистанційних курсів; сформовано задачі проектів масових відкритих дистанційних курсів. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13304 |
Appears in Collections: | Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Bashurovska-4.pdf | 502,69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.