Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1335
Назва: Основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій України
Основные тенденции развития рынка маркетинговых коммуникаций Украины.
The main development trends of the market of Ukrainian marketing communications.
Автори: Сендецька, С. В.
Сендецкая, С. В.
Sendetska, S.
Ключові слова: маркетингова політика комунікацій
реклама
ринок
медіа носії
Інтернет реклама
маркетинговая политика коммуникаций
рынок
медиа носители
Интернет реклама
marketing policy of communications
advertising
market
media
Internet advertising
Дата публікації: 2014
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Сендецька С. В. Основні тенденції розвитку ринку маркетингових комунікацій України / С. В. Сендецька // Вісник аграрної науки Причорномор'я. – 2014. - Т. 2, Вип. 4 (80). – С. 53-58.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджено основні тенденції, які склалися на ринку мар- кетингових комунікацій України за минулі сім років. Представлено структуру комунікативного ринку і ринку медійної реклами, їх дина- міку, темпи зростання наданих комунікативних послуг в розрізі різних медіа каналів. Розглянуто перспективи розвитку ринку маркетинго- вих комунікацій України і основні фактори, які їх визначають.
В статье исследованы основные тенденции, сложившиеся на рынке маркетинговых коммуникаций Украины за прошедшие семь лет. Представле- на структура коммуникационного рынка и рынка медиарекламы, их динамика, темпы роста предоставленных коммуникационных услуг в разрезе разных ме- диаканалов. Рассмотрены перспективы развития рынка маркетинговых комму- никаций Украины и основные факторы, их определяющие.
This article researches the main trends that were formed on the market of Ukrainian marketing communications for the last seven years. The structure, dynamics of communication, market of the media advertising and also increasing rate of provided communicating services in view of different media channels are represented in this article. Development trends and their main defi ning factors of the market of Ukrainian marketing communications are considered.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://hdl.handle.net/123456789/1335
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (80). - Т. 2.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n79v3r2014t2sendetska.pdf805,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.