Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13537
Title: Social Media Marketing як важливий елемент маркетингової діяльності підприємства
Authors: Ксьонжик, Ірина Володимирівна, науковий керівник
Ksyonzhik, Iryna, scientific director
Ендрес, В.
Issue Date: 2020
Citation: Ендрес В. С. Social Media Marketing як важливий елемент маркетингової діяльності підприємства // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 31 березня 2020 року. Полтава, 2020. С. 383-385.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13537
Appears in Collections:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник_конференція_ПДАА-383-385.pdf647,28 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.