Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13537
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorКсьонжик, Ірина Володимирівна, науковий керівник-
dc.contributor.advisorKsyonzhik, Iryna, scientific director-
dc.contributor.authorЕндрес, В.-
dc.date.accessioned2023-05-09T11:31:57Z-
dc.date.available2023-05-09T11:31:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЕндрес В. С. Social Media Marketing як важливий елемент маркетингової діяльності підприємства // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 31 березня 2020 року. Полтава, 2020. С. 383-385.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13537-
dc.language.isootheruk_UA
dc.titleSocial Media Marketing як важливий елемент маркетингової діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_конференція_ПДАА-383-385.pdf647,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.