Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13537
Назва: Social Media Marketing як важливий елемент маркетингової діяльності підприємства
Автори: Ксьонжик, Ірина Володимирівна, науковий керівник
Ksyonzhik, Iryna, scientific director
Ендрес, В.
Дата публікації: 2020
Бібліографічний опис: Ендрес В. С. Social Media Marketing як важливий елемент маркетингової діяльності підприємства // Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. м. Полтава, 31 березня 2020 року. Полтава, 2020. С. 383-385.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13537
Розташовується у зібраннях:Статті (Обліково-фінансовий факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_конференція_ПДАА-383-385.pdf647,28 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.