Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365
Назва: | Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства Ассортиментные стратегии в комплексе системы маркетинга предприятия. Assortment strategies in complex marketing system of enterprise. |
Автори: | Малюк, С. О. Малюк, С. А. Malyuk, S. |
Ключові слова: | асортиментна концепція асортиментна стратегія стратегія інновації товару стратегія варіації товару стратегія елімінації товару диференціація диверсифікованість assortment concept assortment strategy product innovation product strategy variations the strategy of elimination product differentiation diversification ассортиментная концепция ассортиментная стратегия стратегия инновации товара стратегия вариации товара стратегия элиминации товара дифференциация диверсификация |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Миколаївський національний аграрний університет |
Бібліографічний опис: | Малюк С. О. Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 73-80. |
Короткий огляд (реферат): | У статті досліджено асортиментні стратегії підприємства. Об-
ґрунтовано та схематично зображено розширену класифікацію
асортиментних стратегій та визначено їх місце у комплексній сис-
темі маркетингу підприємства. Розглянуто переваги та недоліки
найбільш поширених асортиментних стратегій, а також визначено
їх особливості. В статье исследованы ассортиментные стратегии предприятия. Обоснова- на и схематически изображена расширенная классификация ассортиментных стратегий, а также определено их место в комплексной системе марке- тинга предприятия. Рассмотрены преимущества и недостатки наиболее распространенных ассортиментных стратегий, а также определены их особен- ности. The article deals with the assortment strategy of enterprise. The extended classifi cation of assortment strategies is proved and shown schematically and defi ned their place in a complex marketing system of enterprise. Considered the advantages and disadvantages of the most common assortment strategies, and defi ned their characteristics. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://hdl.handle.net/123456789/1365 |
Розташовується у зібраннях: | Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (79). - Т. 1. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
n79v3r2014t1malyuk.pdf | 772,72 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.