Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМалюк, С. О.-
dc.contributor.authorМалюк, С. А.-
dc.contributor.authorMalyuk, S.-
dc.date.accessioned2015-03-10T14:43:39Z-
dc.date.available2015-03-10T14:43:39Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationМалюк С. О. Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 73-80.ru
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1365-
dc.description.abstractУ статті досліджено асортиментні стратегії підприємства. Об- ґрунтовано та схематично зображено розширену класифікацію асортиментних стратегій та визначено їх місце у комплексній сис- темі маркетингу підприємства. Розглянуто переваги та недоліки найбільш поширених асортиментних стратегій, а також визначено їх особливості.ru
dc.description.abstractВ статье исследованы ассортиментные стратегии предприятия. Обоснова- на и схематически изображена расширенная классификация ассортиментных стратегий, а также определено их место в комплексной системе марке- тинга предприятия. Рассмотрены преимущества и недостатки наиболее распространенных ассортиментных стратегий, а также определены их особен- ности.-
dc.description.abstractThe article deals with the assortment strategy of enterprise. The extended classifi cation of assortment strategies is proved and shown schematically and defi ned their place in a complex marketing system of enterprise. Considered the advantages and disadvantages of the most common assortment strategies, and defi ned their characteristics.-
dc.language.isootherru
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетru
dc.subjectасортиментна концепціяru
dc.subjectасортиментна стратегіяru
dc.subjectстратегія інновації товаруru
dc.subjectстратегія варіації товаруru
dc.subjectстратегія елімінації товаруru
dc.subjectдиференціаціяru
dc.subjectдиверсифікованістьru
dc.subjectassortment conceptru
dc.subjectassortment strategyru
dc.subjectproduct innovationru
dc.subjectproduct strategy variationsru
dc.subjectthe strategy of elimination product differentiationru
dc.subjectdiversificationru
dc.subjectассортиментная концепцияru
dc.subjectассортиментная стратегияru
dc.subjectстратегия инновации товараru
dc.subjectстратегия вариации товараru
dc.subjectстратегия элиминации товараru
dc.subjectдифференциацияru
dc.subjectдиверсификацияru
dc.titleАсортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємстваru
dc.titleАссортиментные стратегии в комплексе системы маркетинга предприятия.-
dc.titleAssortment strategies in complex marketing system of enterprise.-
dc.typeOtherru
Розташовується у зібраннях:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (79). - Т. 1.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
n79v3r2014t1malyuk.pdf772,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.