Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1365
Title: Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства
Ассортиментные стратегии в комплексе системы маркетинга предприятия.
Assortment strategies in complex marketing system of enterprise.
Authors: Малюк, С. О.
Малюк, С. А.
Malyuk, S.
Keywords: асортиментна концепція
асортиментна стратегія
стратегія інновації товару
стратегія варіації товару
стратегія елімінації товару
диференціація
диверсифікованість
assortment concept
assortment strategy
product innovation
product strategy variations
the strategy of elimination product differentiation
diversification
ассортиментная концепция
ассортиментная стратегия
стратегия инновации товара
стратегия вариации товара
стратегия элиминации товара
дифференциация
диверсификация
Issue Date: 2014
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Малюк С. О. Асортиментні стратегії у комплексній системі маркетингу підприємства / С. О. Малюк // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2014. – Вип. 3 (79), Т. 1. – С. 73-80.
Abstract: У статті досліджено асортиментні стратегії підприємства. Об- ґрунтовано та схематично зображено розширену класифікацію асортиментних стратегій та визначено їх місце у комплексній сис- темі маркетингу підприємства. Розглянуто переваги та недоліки найбільш поширених асортиментних стратегій, а також визначено їх особливості.
В статье исследованы ассортиментные стратегии предприятия. Обоснова- на и схематически изображена расширенная классификация ассортиментных стратегий, а также определено их место в комплексной системе марке- тинга предприятия. Рассмотрены преимущества и недостатки наиболее распространенных ассортиментных стратегий, а также определены их особен- ности.
The article deals with the assortment strategy of enterprise. The extended classifi cation of assortment strategies is proved and shown schematically and defi ned their place in a complex marketing system of enterprise. Considered the advantages and disadvantages of the most common assortment strategies, and defi ned their characteristics.
URI: http://hdl.handle.net/123456789/1365
Appears in Collections:Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2014. - Вип. 3 (79). - Т. 1.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
n79v3r2014t1malyuk.pdf772,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.