Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13784
Title: Структурно-функціональний підхід до побудови змісту навчання у закладах вищої освіти
Other Titles: Environmental education of agricultural students in the context of the European education strategy
Authors: Літвінчук, Світлана Борисівна
Litvinchuk, Svetlana
Keywords: професійна підготовка
аграрне виробництво
екологічне виховання
майбутні фахівці
економічні виклики
professional training
agricultural production
environmental education
future specialists
economic challenges
Issue Date: 2022
Citation: Літвінчук С. Б. Екологічне виховання студентів-аграріїв в контексті Європейської стратегії освіти // Могилянські читання – 2022 : матеріали ХХV Всеукраїнської науково-практичної конференції, м. Миколаїв, 7-11 листопада 2022 року. Миколаїв : ЧНУ ім. Петра Могили, 2022. С. 157-160.
Abstract: Навчальні дисципліни формують знання, уміння і навички, що відповідають конкретним професійним функціям майбутнього інженера-механіка, і повинен бути заключним етапом процесу підготовки майбутніх фахівців, на якому знання, здобуті за весь період навчання, з'єднуються в єдину систему метазнання, пов'язаного із конкретною спеціальністю. Сучасний майбутній фахівець повинен не лише володіти своєю професією, а й орієнтуватися в сучасних складних екологічних, економічних та соціальних проблемах, уміти аналізувати, прогнозувати та оцінювати наслідки екологічної професійної діяльності в соціальній сфері.
-
A special cycle of disciplines forms the knowledge, skills and abilities that correspond to the specific professional functions of the future mechanical engineer, and should be the final stage of the training of future professionals, in which knowledge acquired during the study period is combined into a single system of metascience. related to a specific specialty. The modern future specialist must not only know his profession, but also navigate the current complex political, economic and social problems, be able to analyze, predict and assess the consequences of their professional activities in the social sphere.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13784
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези філологія академічні свободи-159-162.pdf187,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.