Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13821
Назва: Якість обслуговування та довіра, як модеруюча змінна, безпека та передбачуваний ризик рішень при здісненні покупок у Shopee
Інші назви: Service Quality, Trust as a Moderating Variable, Security and Perceived Risk of Purchasing Decisions at Shopee
Автори: Акбар, М. Ільхам
Маулана, Ахмад
Роза, Асламія
M. Ilham, Akbar
Maulana, Achmad
Rosa, Aslamia
Ключові слова: якість обслуговування
довіра
безпека
передбачуваний ризик
рішення про покупку
service quality
trust
safety
perceived risk
purchase decision
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: М. Ільхам Акбар, Ахмад Маулана, Асламія Роза Якість обслуговування та довіра, як модеруюча змінна, безпека та передбачуваний ризик рішень при здісненні покупок у Shopee (in English). Modern Economics. 2023. № 37(2023). С. 54-65. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-08.
M. Ilham Akbar, Achmad Maulana, Aslamia Rosa (2023). Service quality, trust as a moderating variable, security and perceived risk of purchasing decisions at shopee. Modern Economics, 37(2023), 54-65. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-08.
Короткий огляд (реферат): Досліджено, що споживачі повинні уважно ставитися до покупок в Інтернеті, оскільки онлайн-купівля та продаж не можуть бути відокремлені від ризику. Це явище головним чином є наслідком того, що більшість транзакцій між продавцями та покупцями здійснюються через Інтернет, де шахрайство, відсутність конфіденційності, ризик доставлення та відсутність гарантії якості товарів є звичним явищем. Основною метою статті є отримання емпіричних доказів шляхом розуміння та аналізу впливу якості обслуговування з довірою як модеруючою змінною на рішення про покупку, впливу якості обслуговування на рішення про покупку, впливу безпеки на рішення про покупку та впливу передбачуваного ризику на рішення про покупку. У цьому дослідженні використовувалася вибірка зі 160 18-річних чоловіків і жінок, жителів Південної Суматри, які користувалися програмою Shopee, відібраних за допомогою методу вибірки для конкретної мети. Дослідження аналізували за допомогою описових статистичних методів з даними про частоту відповідей респондентів щодо заданих змінних та статистичних продуктів і сервісних рішень (SPSS), Результати дослідження вказують на те, що змінна довіри значно пом’якшує вплив якості обслуговування на рішення про покупку, якість обслуговування позитивно впливає на рішення про покупку, а безпека позитивно впливає на рішення про покупку. Довіра значно пом’якшує вплив якості обслуговування на рішення про покупку в Shopee. Якість послуг має значний вплив на рішення про покупку в Shopee. Безпека має значний вплив на рішення про покупку в Shopee. Уявний ризик має значний вплив на рішення про покупку в Shopee.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13821
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilham.pdf429,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.