Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13833
Назва: Аналітичні аспекти розвитку туристичного бізнесу в регіональній соціаль-но-економічній дестинації
Інші назви: Analytical Aspects of Tourism Business Development in the Regional Social and Economic Destination
Автори: Яворська, Т. І.
Трусова, Н. В.
Tetiana, Yavorska
Trusova, Natalia
Ключові слова: туристичний бізнес
регіональна соціально-економічна дестинація
туристичний продукт
туристичні потоки
туристичний потенціал
tourist business
regional social and economic destination
tourist product
tourist flows
tourist potential
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Яворська Т. І., Трусова Н. В. Аналітичні аспекти розвитку туристичного бізнесу в регіональній соціально-економічній дестинації. Modern Economics. 2023. № 37(2023). С. 108-114. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-16.
Yavorska T. ,Trusova N. (2023). Analytical aspects of tourism business development in the regional social and economic destination. Modern Economics, 37(2023), 108-114. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V37(2023)-16.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто аналітичні аспекти розвитку туристичного бізнесу в регіональній соціально-економічній дестинації, які імплементовано за критері-ями оцінюванні якості складових та компонент туристичного продукту та туристичних потоків. Розглянуто ринок туристичних послуг, який визначає параметри сукупного значення індексів мезо- та локального рівнів. Сформовано комплексний підхід до оцінки сукупного значення індексу розвитку туристично-го бізнесу, який диференційовано за компонентами туристичного потенціалу на мезорівні. Визначено інклюзивність функціонування локального туристично-го бізнесу в регіональній соціально-економічній дестинації. Виокремлено напря-ми міжнародного співробітництва однієї країни з сусідніми країнами в межах регіональних блоків туристичного бізнесу. Сформовано аналітичні складові моделювання туристичного продукту в регіональній соціально-економічній де-стинації. Визначено систему кількісних та якісних показників розвитку турис-тичного бізнесу в регіональній соціально-економічній дестинації країни. Про-аналізовано масштаби обслуговуваних туристів туроператорами та тураге-нтами в Україні. Розроблено механізм регулювання розвитку туристичного бі-знесу в регіональній соціально-економічній дестинації ринкового типу. Для стратегічного аналізу розвитку туристичного бізнесу в регіональній соціально-економічній дестинації сформовано загальну концепцію його оцінювання з точ-ки зору системного підходу та аналізу альтернатив. Доведено, що наявні ін-струменти оцінювання туристичного бізнесу є важелями непрямого впливу на економіку держави, тому врахування транскордонного співробітництва в да-ній сфері дозволить визначити критерії оптимальності розміру прибутку від діяльності туристичних операторів, туристичних агентів та його ефекту в регіональній соціально-економічній дестинації.
The article considers the analytical aspects of tourism business development in the regional social and economic destination, which are implemented according to the criteria for assessing the qual-ity of components of the tourist product and tourist flows. The deals the market of the tourist ser-vices, which determines the parameters of the aggregate value of the indices of the meso- and lo-cal levels. Results. A comprehensive approach to the assessment of the overall value of the tourist business develop-ment index, which is differentiated by the components of the tourism potential at the meso level, has been developed. The inclusiveness of the local tourism business in the regional social and economic destination is determined. The directions of international cooperation of one country with neighboring countries within the regional blocks of tourism business are singled out. The analytical components modeling of the tourist product in the regional social and economic desti-nation are formed. The system of quantitative and qualitative indicators of tourism business de-velopment in the regional social and economic destination of the country is determined. The scale of tourists served by tour operators and travel agents in Ukraine is analyzed. Conclusions. The mechanism of regulation of the development of tourist business in regional social and eco-nomic destination of market type is developed. For strategic analysis of tourism business devel-opment in a regional social and economic destination, a general concept of its evaluation in terms of a systematic approach and analysis of alternatives has been formed. It is proved that the exist-ing tools for assessing the tourism business are the levers of indirect influence on the state econ-omy. Therefore, taking into account cross-border cooperation in this area will determine the cri-teria for optimal profits from tourism and tourism operators and its effect in regional social and economic destinations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/13833
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 37

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yavorska.pdf391,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.