Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14223
Назва: Управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі
Інші назви: Business process management in the hotel and restaurant business
Автори: Кушнірук, Віктор Степанович
Kushniruk, Viktor
Величко, Олена
Velychko, Olena
Коваль, Олександр
Koval, Oleksandr
Ключові слова: готельно-ресторанний бізнес
Україна
війна
туризм
бізнес-процеси
BPM
hotel and restaurant business
Ukraine
war
tourism
business processes
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Державний торговельно-економічний університет
Державний вищий навчальний закладУжгородський національний університет
Бібліографічний опис: Кушнірук В., Величко О., Коваль О. Управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі // Економіка та суспільство. 2023. Вип. 47. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-47-65
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню питання управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі в умовах сьогодення із врахуванням реалій ринку, війни та інших впливаючих чинників на управління бізнес-процесами в Україні. Мета дослідження – виокремити актуальні для сьогодення підходи управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі з метою конкурентного розвитку. Для досягнення мети в процесі дослідження були використані загальнонаукові методи пізнання, до яких відноситься аналіз, синтез, індукція та дедукція. В статті досліджено сучасні особливості формування бізнес-моделей готельно-ресторанного бізнесу, зокрема наведено приклади інноваційних бізнес-моделей управління готельно-ресторанним бізнесом; виокремлено ключові принципи управління бізнес-процесами в готельно-ресторанному бізнесі, до яких відноситься управління якістю, клієнтоорієнтованість та стратегії маркетингу; розглянуто особливості формування стратегії готельно-ресторанного бізнесу із врахуванням технологічного розвитку та глобальних чинників. Результати дослідження показують що попри традиційні складові системи управління, для підприємств готельно-ресторанного бізнесу важливим є управління якістю продукції, формування клієнтоорієнтованого продукту, а також побудова грамотної стратегії маркетингу, яка повинна складатися на кожен рік у відповідності до ринкових змін. В роботі показано особливості управління бізнес-процесами під впливом різних чинників, зокрема чинника зміни ринку, зміни вподобань клієнтів, глобальних змін. Практичне значення дослідження полягає в можливості його використання для побудови бізнес-процесів готельно-ресторанного бізнесу, що функціонує в Україні.
-
The article is devoted to the study of business process management in the hotel and restaurant business in today's conditions, taking into account the realities of the market, war, and other influencing factors on the management of business processes in Ukraine. The study aims to show the current approaches to managing business processes in the hotel and restaurant business for competitive development. To achieve this goal, the study used general scientific methods of cognition, which include analysis, synthesis, induction, and deduction. The article examines the current features of the formation of business models of the hotel and restaurant business, in particular, shows examples of innovative business models for managing the hotel and restaurant business; shows the key principles of business process management in the hotel and restaurant business, which include quality management, customer focus, and marketing strategies; considers the features of forming a hotel and restaurant business strategy, taking into account technological development and global factors. The study results show that despite the traditional components of the management system, it is important for hotel and restaurant business enterprises to manage product quality, form a customer-oriented product, and build a competent marketing strategy that should be developed each year in accordance with market changes. The paper shows the peculiarities of managing business processes under various factors, including market changes, changes in customer preferences, and global changes. The practical significance of the study lies in the possibility of its use for building business processes for the hotel and restaurant businesses operating in Ukraine. Effective business management in the hotel and restaurant business is the key to staying on the market during a crisis. This includes focusing on customer needs, effective financial management, quality control, human resource management, and effective marketing and promotion strategies. Management of business processes in the hotel and restaurant business includes the development of a strategy that should take into account the variability of the market, changing customer preferences, and include technological solutions that will be customer-oriented.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14223
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
2157-2081-1-10-20230306.pdf202,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.