Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14375
Назва: Основні тренди маркетингової діяльності: світовий погляд
Інші назви: The Main Trends of Marketing Activity: the World View
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Нехайчик, Є. Є.
Nekhachyk, E.
Ключові слова: маркетинг
тренди маркетингових комунікацій
бренд
діджиталізація
інновації та тенденції
marketing
trends in marketing communications
brand
digitalization
innovations and trends
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Нехайчик Є. Є. Основні тренди маркетингової діяльності: світовий погляд. Modern Economics. 2023. № 38(2023). С. 152-157. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-23.
Stamat V., Nekhachyk E. (2023). The Main Trends of Marketing Activity: the World View. Modern Economics, 38(2023), 152-157. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V38(2023)-23.
Короткий огляд (реферат): У статті проводиться дослідження щодо розуміння процесів, що відбуваються на сьогодні на ринку маркетингових комунікацій: зміни потреб, звичок та інших характеристик споживачів, нові способи завоювання їх лояльності та особливостей конкуренції, посилення ролі соціально відповідальної поведінки компаній і брендів, активний розвиток освітніх комунікацій тощо. Сформульовано проблему зміни маркетингових комунікацій і трендів у 2023 р. в бік більш широкого використання інтернет-комунікацій та цифрових технологій. Мета дослідження – дослідження тенденцій розвитку маркетингових комунікацій у 2020-2023 роках. Розглянуто необхідність розробки методів оцінки нових інструментів, що створює платформу для майбутніх досліджень. Серед обмежень можна виділити динамічні зміни в маркетингових комунікаціях, що ускладнює відстеження актуальних тенденцій і ускладнює їх інтеграцію в маркетингову діяльність компаній. Більш того, вузькість розвитку трендів не дозволяє знайти нові кадри та способи швидкої адаптації до змін. Пандемія коронавірусу на початку 2020 р. змінила всю модель звичного світу. Попередні маркетингові стратегії, в тому числі й в мережі Інтернеті, зараз також будуть ефективними. Багато брендів істотно змінили свої підходи до маркетингу в цілому, і у сфері цифрових комунікацій з’явилися нові тенденції. Цифрове середовище живе за своїми законами, воно змінюється і форматує нашу реальність. Щоб отримати конкурентні переваги в цьому середовищі, потрібно навчитися постійно підлаштовуватися під нього. Перспективні напрямки досліджень створять основу для оцінки нових маркетингових трендів.
The penetration of new technologies into our lives has fundamentally changed the very values of marketing, making the aspect of safety and care for the client's health a priority, and not just obtaining commercial profit. In addition, the onset of the crisis showed for all market players how important it is to develop their adaptive capabilities and be ready for new challenges in the future. Purpose. The purpose of the article is to reveal the essence of trends in marketing activity; determination of marketing trends in 2020-2023. Results. The article attempts to understand and formulate the processes taking place today in the market of marketing communications: changes in the needs, habits and other characteristics of consumers, new ways of winning their loyalty and competitive features, strengthening the role of socially responsible behavior of companies and brands, active development of educational communications, etc. The problem of changing marketing communications and trends in 2023 towards wider use of Internet communications and digital technologies is formulated. The purpose of the study is to present an overview of trends in the development of marketing communications in 2020-2023. The need to develop methods for evaluating new instruments is considered, creating a platform for future research. Conclusions. Among the limitations, one can single out dynamic changes in marketing communications, which makes it difficult to track current trends and complicate their integration into the marketing activities of companies. Moreover, the narrowness of the development of trends does not allow finding new personnel and methods of quick adaptation to changes. The coronavirus pandemic at the beginning of 2020 changed the entire model of the usual world. Previous marketing strategies, including on the Internet, will now also be effective. Many brands have significantly changed their approaches to marketing in general, and new trends have emerged in the field of digital communications. The digital environment lives by its own laws, it changes and formats our reality. To gain a competitive advantage in this environment, you need to learn to constantly adapt to it. Prospective areas of research will create a basis for evaluating new marketing trends
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14375
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 38
Статті (Обліково-фінансовий факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stamat.pdf224,12 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.