Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14918
Назва: Marketing communication in the context of the optimal model of the national pattern system of waste management in Ukraine
Інші назви: Маркетингова комунікація в контексті оптимальної моделі національного патерну системи управління відходами в Україні
Автори: Nesterenko, Volodymyr
Rosokhata, Anna
Нестеренко, Володимир
Росохата, Анна
Ключові слова: marketing communication
waste management
advertising
trends
transformation of social values
маркетингова комунікація
управління відходами
реклама
тренди
трансформація суспільних цінностей
Дата публікації: 2023
Видавництво: Sumy State University
Бібліографічний опис: Nesterenko, V., & Rosokhata, A. (2023). Marketing communication in the context of the optimal model of the national pattern system of waste management in Ukraine. Ukrainian Black Sea Region Agrarian Science, 27(2), 63-77. doi: 10.56407/bs.agrarian/2.2023.63
Нестеренко В., Росохата А. Маркетингова комунікація в контексті оптимальної моделі національного патерну системи управління відходами в Україні // Ukrainian Black Sea Region Agrarian Science. 2023. Вип. 27(2). С. 63-77. doi: 10.56407/bs.agrarian/2.2023.63
Короткий огляд (реферат): Питання стосовно раціонального управління відходами в Україні стоїть доволі гостро. Система знаходиться у стані занепаду, адже близько 94% відходів потрапляють на сміттєзвалища та наносять, при цьому, негативний вплив навколишньому середовищу. Саме тому питання побудови досконалої системи управління та застосування при цьому маркетингових комунікацій в Україні є досить актуальним, адже належне управління відходами за допомогою маркетингових заходів дозволить не тільки зберегти навколишнє середовище, а й залучити вторинну сировину в енергетичне чи подальше виробництво. Метою даної роботи було дослідження та узагальнення аспектів маркетингових комунікацій в контексті оптимальної моделі національного патерну системи управління відходами в Україні. У дослідженні були використані системний метод, метод аналізу та комплексний й інтегративний методи. Було визначено, що рівень обсягів утворених та накопичених відходів в Україні є досить високим. Встановлено, що необхідно розвивати та удосконалювати заходи з утилізації саме відходів кислот, лугів чи солей, інших мінеральних відходів, хімічних відходів, осадів промислових стоків, відходів чорних металів та змішаних та недиференційованих матеріалів. Визначено необхідні заходи з утилізації відходів, які у свою чергу мають надати можливість організувати проведення комплексних заходів з переробки відходів та забезпечать використання їх енергетичного потенціалу. Встановлені у дослідженні маркетингові комунікації допоможуть здійснити впровадження заходів зі стимулювання з боку держави підприємств з утилізації, провести налагодження взаємозв’язків між виробниками та споживачами вторинної продукції, надати інформаційну підтримку переробки відходів через ЗМІ, здійснити створення маркетингового комплексу навколо вторинної продукції та відтворити використання вторинної продукції в енергоефективності. Рекомендована структура маркетингових комунікацій для ведення бізнесу з управління відходами в Україні дозволить вивести на новий рівень утилізацію та підвищити її ефективність. Практична значимість дослідження полягає в тому, що визначені заходи з утилізації відходів та супровідних маркетингових комунікацій можуть бути використані в Україні з метою підвищення результативності системи управління відходами
The issue of rational waste management in Ukraine is quite acute. The system is in a state of decay, because about 94% of waste ends up in landfills and, at the same time, has a negative impact on the environment. That is why the issue of building a perfect management system and applying marketing communications in Ukraine is quite relevant, because proper waste management with the help of marketing measures will not only save the environment, but also attract secondary raw materials to energy or further production. The purpose of this work was to research and generalize the aspects of marketing communications in the context of the optimal model of the national pattern system of waste management in Ukraine. The research used a system method, an analysis method, and complex and integrative methods. It was determined that the level of volumes of generated and accumulated waste in Ukraine is quite high. It has been established that it is necessary to develop and improve measures for the disposal of acid, alkali or salt waste, other mineral waste, chemical waste, industrial waste sludge, ferrous metal waste and mixed and undifferentiated materials. Necessary waste disposal measures have been determined, which in turn should provide an opportunity to organize complex waste processing measures and ensure the use of their energy potential. The marketing communications established in the study will help to implement measures to stimulate recycling enterprises by the state, to establish relationships between producers and consumers of secondary products, to provide informational support for waste processing through the media, to create a marketing complex around secondary products and to reproduce the use of secondary products in energy efficiency. The recommended structure of marketing communications for running a waste management business in Ukraine will bring recycling to a new level and increase its efficiency. The practical significance of the study is that the identified waste disposal measures and accompanying marketing communications can be used in Ukraine to improve the effectiveness of the waste management system
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/14918
Розташовується у зібраннях:Ukrainian Black Sea Region Agrarian Science. 2023. Vol. 27, № 2



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.