Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15568
Title: Оцінка елементів концепції маркетинг-мікс підприємства ресторанного господарства
Authors: Лохман, Н. В., науковий керівник
Сумятін, В. В.
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Сумятін В. В. Оцінка елементів концепції маркетинг-мікс підприємства ресторанного господарства // Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності : матеріали I Всеукраїнської науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти та молодих учених, м. Миколаїв; 15-17 березня 2023 р. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 105-107.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15568
Appears in Collections:Трансформація менеджменту в умовах глобальної макроекономічної нестабільності - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-17-03-23-109-110.pdf101,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.