Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/1571
Title: | Підвищення ефективності електропривода стенда для налагодження паливорегулюючої апаратури Повышение эффективности электропривода стенда для наладки топливорегулирующей аппаратуры. The improvement of the effi ciency of the electric motor drive of the fuel-regulating equipment adjustment bench. |
Authors: | Бугрім, Леонід Іванович Білюк, Іван Сергійович Кириченко, Олександр Сергійович Бугрим, Леонид Иванович Билюк, Иван Сергеевич Кириченко, Александр Сергеевич Вugrim, Leonid Biljuk, Ivan Kyrychenko, Oleksandr |
Keywords: | комплектний електропривод скалярна система автоматичного керування імітаційна модель асинхронний двигун комплектный электропривод скалярная система автоматического управления имитационная модель асинхронный двигатель Drive scalar automatic control system simulation model induction motor |
Issue Date: | 2013 |
Publisher: | Миколаївський національний аграрний університет |
Citation: | Бугрім Л. І. Підвищення ефективності електропривода стенда для налагодження паливорегулюючої апаратури / Л. І. Бугрім, І. С. Білюк. О. С. Кириченко // Вісник аграрної науки Причорномор’я. – 2013. – Вип. 3 (73). – С. 193-200. |
Abstract: | Синтезовано скалярну систему керування асинхронним комплек-
тним електроприводом стенда для налагодження паливорегулюючої
апаратури. Розроблено імітаційну модель системи керування. Отри-
мано перехідні характеристики синтезованої системи. Проведено
аналіз динамічних характеристик електропривода. Синтезирована скалярная система управления асинхронными комплектными электроприводами стенда для наладки топливорегулирую- щей аппаратуры. Разработана имитационная модель системы управления. Получены переходные характеристики синтезированной системы. Проведен анализ динамических характеристик электропривода. The scalar operating system for asynchronous unitized electric motor drives of the fuel-regulating equipment adjustment bench has been synthesized. The imitation model of the operating system has been developed. Transient characteristics of the synthesized system have been received. The dynamic characteristics of the electric motor drive have been analyzed. |
URI: | http://hdl.handle.net/123456789/1571 |
Appears in Collections: | Вісник аграрної науки Причорномор'я. - 2013. - Вип. 3 (73). |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
n73v3r2013bugrim.pdf | 794,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.