Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828
Title: Маркетинг готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
Authors: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Вершинін, М. П.
Keywords: дослідження,
маркетинговий вплив
готельно-ресторанний бізнес
туристичний бізнес
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Вершинін М. П. Маркетинг готельно-ресторанного та туристичного бізнесу // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 14-17.
Abstract: Проаналізовано маркетинговий вплив на діяльність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу і питання їх взаємодії, зосереджуючись на важливості колаборації цих видів діяльності. Було виділено основні проблеми та певні маркетингові інструменти
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-14-17.pdf370,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.