Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828
Назва: Маркетинг готельно-ресторанного та туристичного бізнесу
Автори: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Вершинін, М. П.
Ключові слова: дослідження,
маркетинговий вплив
готельно-ресторанний бізнес
туристичний бізнес
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Вершинін М. П. Маркетинг готельно-ресторанного та туристичного бізнесу // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 14-17.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано маркетинговий вплив на діяльність готельно-ресторанного та туристичного бізнесу і питання їх взаємодії, зосереджуючись на важливості колаборації цих видів діяльності. Було виділено основні проблеми та певні маркетингові інструменти
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15828
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-14-17.pdf370,66 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.