Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15887
Title: Чинники запобігання та вирішення конфліктів у готельному господарстві
Authors: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Запорожець, В. В.
Keywords: конфлікти
вирішення конфліктів
якість обслуговування
conflicts
conflict resolution
service quality
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Запорожець В. В. Чинники запобігання та вирішення конфліктів у готельному господарстві // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 68-71.
Abstract: Проаналізовано питання запобігання та вирішення конфліктів у готельному господарстві та передбачення можливих проблем. Виявлено, що готелі повинні мати розроблену стратегію взаємодії з гостями, яка включає не тільки запобігання конфліктів, але й їх вирішення. Готельний персонал повинен бути навчений рішення проблем та вміти діяти в стресових ситуаціях.
The issue of preventing and resolving conflicts in the hotel industry and predicting possible problems is analyzed. It was found that hotels should have adeveloped strategy of interaction with guests, which includes not only conflict prevention, but also their resolution. Hotel staff should be trained in problem solving and be able to act in stressful situations.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15887
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-68-71.pdf275,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.