Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15887
Назва: Чинники запобігання та вирішення конфліктів у готельному господарстві
Автори: Кушнірук Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk Viktor, scientific director
Запорожець, В. В.
Ключові слова: конфлікти
вирішення конфліктів
якість обслуговування
conflicts
conflict resolution
service quality
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Запорожець В. В. Чинники запобігання та вирішення конфліктів у готельному господарстві // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 68-71.
Короткий огляд (реферат): Проаналізовано питання запобігання та вирішення конфліктів у готельному господарстві та передбачення можливих проблем. Виявлено, що готелі повинні мати розроблену стратегію взаємодії з гостями, яка включає не тільки запобігання конфліктів, але й їх вирішення. Готельний персонал повинен бути навчений рішення проблем та вміти діяти в стресових ситуаціях.
The issue of preventing and resolving conflicts in the hotel industry and predicting possible problems is analyzed. It was found that hotels should have adeveloped strategy of interaction with guests, which includes not only conflict prevention, but also their resolution. Hotel staff should be trained in problem solving and be able to act in stressful situations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15887
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-68-71.pdf275,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.