Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15912
Title: СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ГРОМАДИ
Authors: Шишпанова, Наталія Олександрівна, науковий керівник
Shyshpanova, Nataliya, scientific director
Одунтан, Д. А.
Keywords: бренд
туристична громада
регіони України
стратегічна задача,
цільова аудиторія
маркетинг
територія.
brand
tourist community
regions of Ukraine
strategic task
target audience,
marketing
territory.
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Одунтан Д. А. СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ГРОМАДИ // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 121-122.
Abstract: дана робота присвячена дослідженню процесу створення бренду туристичної громади в Україні. Розглянуто основні етапи створення бренду та визначено ключові фактори, що впливають на успіх цього процесу. Акцентовано увагу на тому, що успіх створення та розвитку бренду залежить від тісного співробітництва місцевих органів влади та громадських організацій.
This work is devoted to researching the process of creating a brand of a tourist community in Ukraine. The main stages of brand creation are considered and the key factors affecting the success of this process are determined. Attention is focused on the fact that the success of the creation and development of the brand depends on the close cooperation of local authorities and public organizations.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15912
Appears in Collections:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-121-122.pdf303,93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.