Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15912
Назва: СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ГРОМАДИ
Автори: Шишпанова, Наталія Олександрівна, науковий керівник
Shyshpanova, Nataliya, scientific director
Одунтан, Д. А.
Ключові слова: бренд
туристична громада
регіони України
стратегічна задача,
цільова аудиторія
маркетинг
територія.
brand
tourist community
regions of Ukraine
strategic task
target audience,
marketing
territory.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Одунтан Д. А. СТВОРЕННЯ БРЕНДУ ТУРИСТИЧНОЇ ГРОМАДИ // Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 22-24 березня 2023 р.) / Факультет менеджменту. Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 121-122.
Короткий огляд (реферат): дана робота присвячена дослідженню процесу створення бренду туристичної громади в Україні. Розглянуто основні етапи створення бренду та визначено ключові фактори, що впливають на успіх цього процесу. Акцентовано увагу на тому, що успіх створення та розвитку бренду залежить від тісного співробітництва місцевих органів влади та громадських організацій.
This work is devoted to researching the process of creating a brand of a tourist community in Ukraine. The main stages of brand creation are considered and the key factors affecting the success of this process are determined. Attention is focused on the fact that the success of the creation and development of the brand depends on the close cooperation of local authorities and public organizations.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/15912
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2023

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-24-03-23-men-121-122.pdf303,93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.