Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16419
Назва: Впровадження сталого розвитку та зелених маркетингових стратегій в діяльність торговельної мережі як способу підвищення ефективності
Автори: Бурковська, Анна Іванівна
Burkovskaia, Anna
Шаповалова, О. О.
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Шаповалова О. О., Бурковська А. І. Впровадження сталого розвитку та зелених маркетингових стратегій в діяльність торговельної мережі як способу підвищення ефективності // Інноваційна модернізація економіки України в умовах євроінтеграційних процесів : матеріали VІІІ міжнародної науково-практичної інтернет-конференції, (м. Кременчук, 27-28 листопада 2023 року). Кременчук : КрНУ, 2023. С. 157-261.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16419
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk_2023 (1)-157-161.pdf306,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.