Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16705
Назва: Інноваційний маркетинг в діяльності підприємств
Інші назви: Innovative marketing in the activities of enterprises
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Шевчук, Д. В.
Ключові слова: innovative marketing
innovation
technology
marketing
research
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Шевчук Д. В. Інноваційний маркетинг в діяльності підприємств // Сучасна наука: інновації та перспективи : матеріали міжнар. мультидисциплінарної наук.-практ. інтернет-конференції молодих дослідників, здобувачів вищої освіти та науковців, 6-7 квітня 2023 р., м. Київ. Київ, 2023. С. 412-415.
Короткий огляд (реферат): The thesis examines the essence of innovation marketing and its place in enterprise management. Features of innovative marketing in modern times are highlighted the world. The processes of innovative marketing applied at enterprises are also reported. The work examines the structural elements of the management mechanism of innovative industrial marketing enterprises. The theoretical aspects of innovative marketing at enterprises have been studied. Various definitions of innovative marketing are presented. Types of innovative marketing are defined. The works of domestic scientists were analyzed, based on the analysis it was determined what innovative marketing and innovative potential are.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16705
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
412-415.pdf418,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.