Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16705
Title: Інноваційний маркетинг в діяльності підприємств
Other Titles: Innovative marketing in the activities of enterprises
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Шевчук, Д. В.
Keywords: innovative marketing
innovation
technology
marketing
research
Issue Date: 2023
Publisher: Миколаївський національний аграрний університет
Citation: Стамат В. М., Шевчук Д. В. Інноваційний маркетинг в діяльності підприємств // Сучасна наука: інновації та перспективи : матеріали міжнар. мультидисциплінарної наук.-практ. інтернет-конференції молодих дослідників, здобувачів вищої освіти та науковців, 6-7 квітня 2023 р., м. Київ. Київ, 2023. С. 412-415.
Abstract: The thesis examines the essence of innovation marketing and its place in enterprise management. Features of innovative marketing in modern times are highlighted the world. The processes of innovative marketing applied at enterprises are also reported. The work examines the structural elements of the management mechanism of innovative industrial marketing enterprises. The theoretical aspects of innovative marketing at enterprises have been studied. Various definitions of innovative marketing are presented. Types of innovative marketing are defined. The works of domestic scientists were analyzed, based on the analysis it was determined what innovative marketing and innovative potential are.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/16705
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
412-415.pdf418,94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.