Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17029
Назва: The Creation of Educational Video Content in the Learning Management System of Higher Education Institution
Інші назви: Технологія створення навчального відео контенту в системі управління навчанням закладу вищої освіти
Автори: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batcurovskaya, Ilona
Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Горбенко, Олена Андріївна
Gorbenko, Olena
Полянський, Павло Миколайович
Polyansky, Pavlo
Іванов, Геннадій Олександрович
Ivanov, Gennadiy
Ключові слова: навчальний відео контент
педагогічна технологія
здобувачі вищої освіти
система управління навчанням
educational video content
pedagogical technology
applicants of higher education
learning management system
Дата публікації: 2023
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Бацуровська І. В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Полянський П. М., Іванов Г. О. Технологія створення навчального відео контенту в системі управління навчанням закладу вищої освіти (in English). Modern Economics. 2023. № 42(2023). С. 5-11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V42(2023)-01.
Batsurovska I., Dotsenko N., Gorbenko O., Polyansky P., Ivanov G. (2023). The Creation of Educational Video Content in the Learning Management System of Higher Education Institutio. Modern Economics, 42(2023), 5-11. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V42(2023)-01.
Короткий огляд (реферат): Система управління навчанням (LMS) використовується для створення, управління та користування освітніми онлайн курсами та ресурсами, а також відстеження активності студентів. Створення навчального відео контенту для систем управління освітнім процесом може значно полегшити процес навчання та зробити матеріали більш доступними для здобувачів вищої освіти. Навчальний відео контент, який добре структурований та привертає увагу, може сприяти ефективному засвоєнню матеріалу. Метою статті було визначення підходів до створення навчального відео контенту в системі управління навчанням закладу вищої освіти, а також обґрунтування способу подання аудіовізуального контенту в умовах системи управління освітнім процесом. Підготовка навчального відео контенту охоплює такі етапи: створення презентації для аудіовізуальної лекції; підготовка текстової або графічної інформації для пояснення матеріалу на слайді; запис навчального відео та його розміщення в системі управління навчанням. Окреслено вимоги до навчального відео контенту в системі управління навчанням закладу вищої освіти: він повинен містити анотацію та завдання для контролю якості засвоєння навчального матеріалу, який повинен бути чітко структурований. В окремих логічних частинах відео лекції або аудіовізуального пояснення до виконання практичних або лабораторних робіт повинні чітко визначатись цілі та задачі теми, представлений контент доцільно доповнювати графікою, математичними, логічними формулами та виразами, структурно-логічними схемами, методами комп’ютерної анімації. Перед впровадженням розробленої технології та по завершенню було проведено експериментальне дослідження, яке включало аналіз якості знань. Отримані результати до і після експерименту перевірені за допомогою статистичного критерію Пірсона. Впровадження технології створення навчального відео контенту в системі управління навчанням закладу вищої освіти супроводжувалось дистанційним курсом, де у відкритому доступі і структурованому вигляді за навчальним планом було розміщено відео лекції. Описано етапи впровадження навчального відео контенту в освітній процес, а саме: підготовку, оцінювання відео лекції та її представлення в умовах системи управління навчанням та в навчально-методичній літературі. На основі експериментальної перевірки впровадження запропонованої технології створення навчального відео контенту можна зробити висновок про доцільність її застосування в системі управління навчанням закладу вищої освіти.
A Learning Management System (LMS) is used to create, manage, and deploy online educational courses and resources, as well as track student activity. The creation of educational video content for LMS can significantly enhance the learning process and make materials more accessible to students. Well-structured and engaging educational video content can promote effective learning of the material. Purpose. The article presents a method for creating educational video content within a higher education institution's learning management system. The proposed method addresses the challenges of presenting audio-visual content in this environment. Results. The preparation of educational video content includes the following stages: creating a presentation for an audio-visual lecture, preparing text or graphic information to explain the material on the slide, recording an educational video and placing it in the learning management system. The learning management system of a higher education institution requires educational video content to include an annotation and tasks to ensure the quality of material comprehension. The content should be clearly structured. In separate logical parts of a video lecture or an audio-visual explanation for the performance of practical or laboratory work, the goals and objectives of the topic should be clearly defined, the presented content should be supplemented with graphics, mathematical and logical formulas and expressions, structural and logical diagrams, computer animation methods. An experimental study was conducted to analyze the quality of knowledge before and after the implementation of the developed technology. The results before and after the experiment were evaluated by the Pearson correlation coefficient. Conclusions. The higher education institution implemented technology for creating educational video content in their learning management system. This was accompanied by a distance course, where video lectures were posted in open access and structured according to the curriculum. The article describes the stages involved in introducing educational video content into the educational process. These stages include preparation, evaluation of the video lecture, and its presentation in the learning management system and educational and methodological literature. The experimental verification of the proposed technology for creating educational video content supports its feasibility for application in the learning management system of a higher education institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17029
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2023. - Вип. 42
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
batsurovska.pdf352,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.