Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17479
Назва: Фактори формування іміджу туристичних брендів
Автори: Юзефович, К. О.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Юзефович К. О. Фактори формування іміджу туристичних брендів. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 1 квітня 2024 р.). Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2024. С. 302-304.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17479
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
303-305.pdf289,97 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.