Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17479
Title: Фактори формування іміджу туристичних брендів
Authors: Юзефович, К. О.
Issue Date: 2024
Citation: Юзефович К. О. Фактори формування іміджу туристичних брендів. Сучасні тенденції розвитку індустрії туризму та гостинності: глобальні виклики : матеріали ІІІ міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 1 квітня 2024 р.). Харків : Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова, 2024. С. 302-304.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17479
Appears in Collections:Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
303-305.pdf289,97 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.