Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17519
Назва: Стратегії управління якістю обслуговування у сфері туризму
Автори: Кушнірук, Віктор Степанович, науковий керівник
Kushniruk, Viktor, scientific director
Магар, Дар’я
Дата публікації: 2024
Видавництво: Миколаївський національний аграрний університет
Бібліографічний опис: Магар Д. Стратегії управління якістю обслуговування у сфері туризму. Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку : матеріали всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції (м. Миколаїв, 24-25 квітня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 18-20.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17519
Розташовується у зібраннях:Готельно-ресторанний та туристичний бізнес в Україні: проблеми та перспективи розвитку - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
grtb-2024-18-20.pdf379,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.