Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17907
Title: Стан та перспективи розвитку аграрного маркетингу в Україні
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Стебель, В. О.
Keywords: маркетинг
аграрний маркетинг
система аграрного маркетингу
ринкова інфраструктура
marketing
agrarian marketing
agrarian marketing system
market infrastructure.
Issue Date: 2024
Citation: Стебель В. О. Стан та перспективи розвитку аграрного маркетингу в Україні. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 92-95.
Abstract: висвітлено суть аграрного маркетингу; досліджено особливості використання аграрного маркетингу в підприємствах; запропоновано перспективи розвитку аграрного маркетингу у вітчизняних суб’єктах господарювання
the essence of agricultural marketing is highlighted; the peculiarities of the use of agricultural marketing in enterprises were investigated; prospects for the development of agricultural marketing in domestic business entities are proposed
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17907
Appears in Collections:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-92-95.pdf214,05 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.