Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17907
Назва: Стан та перспективи розвитку аграрного маркетингу в Україні
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна, науковий керівник
Stamat, Viktoriia, scientific director
Стебель, В. О.
Ключові слова: маркетинг
аграрний маркетинг
система аграрного маркетингу
ринкова інфраструктура
marketing
agrarian marketing
agrarian marketing system
market infrastructure.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стебель В. О. Стан та перспективи розвитку аграрного маркетингу в Україні. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 92-95.
Короткий огляд (реферат): висвітлено суть аграрного маркетингу; досліджено особливості використання аграрного маркетингу в підприємствах; запропоновано перспективи розвитку аграрного маркетингу у вітчизняних суб’єктах господарювання
the essence of agricultural marketing is highlighted; the peculiarities of the use of agricultural marketing in enterprises were investigated; prospects for the development of agricultural marketing in domestic business entities are proposed
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/17907
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-92-95.pdf214,05 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.