Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18116
Title: | Artificial intelligence in advertising |
Other Titles: | Штучний інтелект у рекламі |
Authors: | Vietrova, N. |
Keywords: | Advertising consumer demand costumers marketing demand elastic artificial intelligent (AI) реклама споживчий попит медійний ефект реклами маркетинг штучний інтелект |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Vietrova N. Artificial intelligence in advertising. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 362-365. |
Abstract: | In this day and age, market of goods and services is over saturated,
by different products as a result, product competition is grooving so fast. For this
reason, companies and firms faced with problem of selling their goods. Advertising
deal with such problem and help not only popularize product, but influenced on
consumer demand as well.
The conclusion drawn from the research underscores the notion that artificial
intelligence (AI) presents a complex dynamic within the realm of advertising. One of
the primary drawbacks associated with the utilization of AI pertains to the manner in
which individuals employ it.
Presently, a discernible trend is emerging wherein individuals prioritize
convenience and leisure over the pursuit of innovative ventures. Rather than
engaging in the creation of novel projects, there exists a growing propensity to defer
tasks to AI systems, which expedite the completion of projects within shorter time
frames. Наразі ринок товарів та послуг переповнений різноманіттям торгових марок, компаній, що призводить до зростання конкуренції . Однією з ключових проблем є постійна зміна попиту споживачів, задоволення якого потребує постійних зусиль задля збереження конкурентоспроможності продукції. Подальший розвиток інформаційних технологій, поширення медіа простору, посилюють значення рекламної діяльності у формуванні попиту споживачів. Німецький філософ та публіцист Вільгельм Швебель зазначав, що «зробити з повсякденного щось особливе здатні лише любов і реклама», саме дана цитата найяскравіше характеризує одну з сутностей реклами. Однією з ключових цілей залучення та збільшення фінансування на рекламну діяльність є управління ціновою еластичністю попиту. Початок технологічної революції став рушійною силою для розвитку та еволюції реклами. Під впливом розвитку новітніх технологій реклама діяльність зазнає колосальних змін. Через неймовірно стрімкий розвиток штучного інтелекту, котрий здатен генерувати рекламу у будь-якій формі, за коротший період ніж маркетингові відділи з рекламної діяльності, постають нові виклики у вигляді непередбачуваного конкурента, чи навпаки винайдено новий спосіб спрощення та покращення продуктивності рекламної компанії |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18116 |
Appears in Collections: | Статті студентів МНАУ Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zbirnyk-tez-22-03-24-men-362-365.pdf | 201,79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.