Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18116
Назва: Artificial intelligence in advertising
Інші назви: Штучний інтелект у рекламі
Автори: Vietrova, N.
Ключові слова: Advertising
consumer demand
costumers
marketing
demand elastic
artificial intelligent (AI)
реклама
споживчий попит
медійний ефект реклами
маркетинг
штучний інтелект
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Vietrova N. Artificial intelligence in advertising. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : збірник тез наук.-теорет. 36-ї студентської конф. (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 362-365.
Короткий огляд (реферат): In this day and age, market of goods and services is over saturated, by different products as a result, product competition is grooving so fast. For this reason, companies and firms faced with problem of selling their goods. Advertising deal with such problem and help not only popularize product, but influenced on consumer demand as well. The conclusion drawn from the research underscores the notion that artificial intelligence (AI) presents a complex dynamic within the realm of advertising. One of the primary drawbacks associated with the utilization of AI pertains to the manner in which individuals employ it. Presently, a discernible trend is emerging wherein individuals prioritize convenience and leisure over the pursuit of innovative ventures. Rather than engaging in the creation of novel projects, there exists a growing propensity to defer tasks to AI systems, which expedite the completion of projects within shorter time frames.
Наразі ринок товарів та послуг переповнений різноманіттям торгових марок, компаній, що призводить до зростання конкуренції . Однією з ключових проблем є постійна зміна попиту споживачів, задоволення якого потребує постійних зусиль задля збереження конкурентоспроможності продукції. Подальший розвиток інформаційних технологій, поширення медіа простору, посилюють значення рекламної діяльності у формуванні попиту споживачів. Німецький філософ та публіцист Вільгельм Швебель зазначав, що «зробити з повсякденного щось особливе здатні лише любов і реклама», саме дана цитата найяскравіше характеризує одну з сутностей реклами. Однією з ключових цілей залучення та збільшення фінансування на рекламну діяльність є управління ціновою еластичністю попиту. Початок технологічної революції став рушійною силою для розвитку та еволюції реклами. Під впливом розвитку новітніх технологій реклама діяльність зазнає колосальних змін. Через неймовірно стрімкий розвиток штучного інтелекту, котрий здатен генерувати рекламу у будь-якій формі, за коротший період ніж маркетингові відділи з рекламної діяльності, постають нові виклики у вигляді непередбачуваного конкурента, чи навпаки винайдено новий спосіб спрощення та покращення продуктивності рекламної компанії
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18116
Розташовується у зібраннях:Статті студентів МНАУ
Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Факультет менеджменту) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-men-362-365.pdf201,79 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.