Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138
Title: | The impact of the use of technology on the process of learning English in universities |
Other Titles: | Вплив використання технологій на процес вивчення англійської мови у ВНЗ |
Authors: | Ракова, Анна Юріївна, науковий керівник Rakova, Anna, scientific director Лісков, О. С. Liskov, О. |
Keywords: | technology learning English higher education institutions learning innovation teaching motivation interactivity efficiency digital tools curricula технології вивчення англійської мови вищі навчальні заклади навчання інновації викладання мотивація інтерактивність ефективність цифрові інструменти навчальні програми |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Liskov О. The impact of the use of technology on the process of learning English in universities. Матеріали студентської конференції Миколаївського національного аграрного університету (м. Миколаїв, 21 березня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 63-65. |
Abstract: | In today's world, the use of technology is becoming an increasingly significant
aspect of learning and education. This article analyzes the impact of the use of technology on the
process of learning English in higher education institutions. She explores a variety of innovative
methods, programs, and tools used by educators to improve the learning process and increase
student motivation. The advantages and disadvantages of using technology in teaching English are
analyzed, as well as examples of successful implementation of technology in teaching practice are
given. The study shows that the use of technology can significantly improve the quality of English
language learning, provide a more interactive and interesting learning process, and contribute to
increasing the level of language proficiency among students. - У сучасному світі використання технологій стає все більш значущим аспектом навчання та освіти. Ця стаття аналізує вплив використання технологій на процес вивчення англійської мови у вищих навчальних закладах. Вона досліджує різноманітні інноваційні методи, програми та інструменти, які використовуються викладачами для покращення навчального процесу та підвищення мотивації студентів. Аналізуються переваги та недоліки використання технологій в навчанні англійської мови, а також наводяться приклади успішного впровадження технологій у практику навчання. Дослідження показує, що використання технологій може значно покращити якість навчання англійської мови, забезпечити більш інтерактивний та цікавий процес навчання, а також сприяти підвищенню рівня володіння мовою серед студентів. |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18138 |
Appears in Collections: | Cтудентська конференція кафедри іноземних мов Миколаївського національного аграрного університету - 2024 Статті (Факультет культури і виховання) Статті студентів МНАУ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
zb-st-2024-63-65.pdf | 454,2 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.