Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18248
Title: | Implementation of individual tasks in engineering disciplines in the online educational environment of the higher education institution |
Authors: | Доценко, Наталія Андріївна Dotsenko, Nataliya |
Keywords: | applicants of higher education individual tasks mixed approach to learning institution of higher education здобувачі вищої освіти індивідуальні завдання змішаний підхід до навчання заклад вищої освіти |
Issue Date: | 2024 |
Citation: | Dotsenko N. Implementation of individual tasks in engineering disciplines in the online educational environment of the higher education institution. Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум = Food security of Ukraine in the conditions of the war and post-war recovery: global and national dimensions. International forum : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 30-31 травня 2024 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 307-309. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-100. |
Abstract: | The implementation of individual tasks from engineering disciplines
in the online educational environment of a higher education institution can be an
effective way to ensure an individualized approach to student learning. For the
successful implementation of such a system, it is necessary to analyze the needs of
students, create individual tasks, ensure access to educational material, organize
evaluation and feedback, and perform regular monitoring of educational results. The
implementation of individual tasks from engineering disciplines in the online
environment can significantly increase the effectiveness of learning and provide an
individual approach to each student Імплементація індивідуальних завдань з інженерних дисциплін в навчальне онлайн середовище закладу вищої освіти може бути ефективним способом забезпечити індивідуалізований підхід до навчання студентів. Для успішної імплементації такої системи необхідно здійснити аналіз потреб студентів, створити індивідуальні завдання, забезпечити доступ до навчального матеріалу, організувати оцінювання та зворотній зв‘язок та виконувати регулярний моніторинг освітніх результатів. Імплементація індивідуальних завдань з інженерних дисциплін в онлайн середовище може значно підвищити ефективність навчання та забезпечити індивідуальний підхід до кожного студента |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18248 - https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-100 |
Appears in Collections: | Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2024 Статті (Інженерно-енергетичний факультет) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
307-309.pdf | 608,83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.