Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18248
Назва: Implementation of individual tasks in engineering disciplines in the online educational environment of the higher education institution
Автори: Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Ключові слова: applicants of higher education
individual tasks
mixed approach to learning
institution of higher education
здобувачі вищої освіти
індивідуальні завдання
змішаний підхід до навчання
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Dotsenko N. Implementation of individual tasks in engineering disciplines in the online educational environment of the higher education institution. Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум = Food security of Ukraine in the conditions of the war and post-war recovery: global and national dimensions. International forum : доповіді учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 30-31 травня 2024 р.) / Міністерство освіти і науки України ; Миколаївський національний аграрний університет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 307-309. DOI: https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-100.
Короткий огляд (реферат): The implementation of individual tasks from engineering disciplines in the online educational environment of a higher education institution can be an effective way to ensure an individualized approach to student learning. For the successful implementation of such a system, it is necessary to analyze the needs of students, create individual tasks, ensure access to educational material, organize evaluation and feedback, and perform regular monitoring of educational results. The implementation of individual tasks from engineering disciplines in the online environment can significantly increase the effectiveness of learning and provide an individual approach to each student
Імплементація індивідуальних завдань з інженерних дисциплін в навчальне онлайн середовище закладу вищої освіти може бути ефективним способом забезпечити індивідуалізований підхід до навчання студентів. Для успішної імплементації такої системи необхідно здійснити аналіз потреб студентів, створити індивідуальні завдання, забезпечити доступ до навчального матеріалу, організувати оцінювання та зворотній зв‘язок та виконувати регулярний моніторинг освітніх результатів. Імплементація індивідуальних завдань з інженерних дисциплін в онлайн середовище може значно підвищити ефективність навчання та забезпечити індивідуальний підхід до кожного студента
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18248
-
https://doi.org/10.31521/978-617-7149-78-0-100
Розташовується у зібраннях:Продовольча безпека України в умовах війни і післявоєнного відновлення: глобальні та національні виміри. Міжнародний форум - 2024
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
307-309.pdf608,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.