Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18287
Назва: Електронна комерція: поняття, різновиди, переваги та недоліки
Автори: Лугова Ольга Іванівна, науковий керівник
Lugova Olga, scientific director
Терянік, Д. О.
Чебан, М. В.
Ключові слова: електронна комерція
B2B
B2C
C2C
C2B
B2A
C2A
E2E
e-commerce
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Терянік Д. О., Чебан М. В. Електронна комерція: поняття, різновиди, переваги та недоліки. Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу України : матеріали студентської науково-теоретичної конференції (м. Миколаїв, 20-22 березня 2024 р.) / Обліково-фінансовий факультет. Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 60-62.
Короткий огляд (реферат): розглянуто поняття електронної комерції та її актуальність у наш час, показано різновиди e-commerce та їх сутність, а також проаналізовано її діяльність у мережі Інтернет із зазначенням переваг і недоліків цього виду комерції.
the research examines the concept of e-commerce and it relevance in our time, shows the types of e-commerce and their essence, and also analyzes its activity on the Internet, indicating the advantages and disadvantages of this type of commerce.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18287
Розташовується у зібраннях:Участь молоді у розбудові агропромислового комплексу країни (Обліково-фінансовий факультет) - 2024

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zbirnyk-tez-22-03-24-off-60-62.pdf183,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.