Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18362
Назва: Менеджмент та маркетинг у тваринництві
Автори: Бурковська, Анна Іванівна
Burkovskaia, Anna
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Менеджмент та маркетинг у тваринництві : методичні рекомендації до виконання практичних занять для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти ОПП «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» спеціальності 204 «Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва» денної та заочної форми здобуття вищої освіти / уклад. А. І. Бурковська. Миколаїв : МНАУ, 2024. 43 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18362
Розташовується у зібраннях:Методичні рекомендації (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mm-tvar-praktich-204-bak-2024.pdf616,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.