Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18400
Назва: Реалізація підходу змішаного навчання в умовах системи управління освітнім процесом закладу вищої освіти
Інші назви: Implementation of the Blended Learning Approach in the Conditions of the Learning Management System of the Higher Education Institution
Автори: Бабенко, Дмитро Володимирович
Babenko, Dmytro
Доценко, Наталія Андріївна
Dotsenko, Nataliya
Горбенко, Олена Андріївна
Gorbenko, Elena
Полянський, Павло Миколайович
Polyansky, Pavlo
Іванов, Геннадій Олександрович
Ivanov, Gennadiy
Ключові слова: applicants of higher education
learning management system
blended learning approach
higher education institution
здобувачі вищої освіти
система управління освітнім процесом
змішаний підхід до навчання
заклад вищої освіти
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Бабенко Д.В., Доценко Н. А., Горбенко О. А., Полянський П. М., Іванов Г. О. Реалізація підходу змішаного навчання в умовах системи управління навчанням закладу вищої освіти (in English). Modern Economics. 2024. № 44(2024). С. 6-13. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-01.
Babenko D., Dotsenko N., Gorbenko O., Polyansky P., Ivanov G. (2024). Implementation of the Blended Learning Approach in the Conditions of the Learning Management System of the Higher Education Institution. Modern Economics, 44(2024), 6-13. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-01.
Короткий огляд (реферат): The use of technology in the teaching and learning process has led to dramatic changes in the field of higher education in recent years. The adoption of blended learning strategies in higher education learning management systems (LMS) is one of the most notable advances in this field. By combining a traditional approach with online learning resources, blended learning provides students with a dynamic and adaptive learning environment. Purpose. The article describes the implementation of the blended learning approach in the conditions of the learning management system of a higher education institution. Results. Integrating blended learning into a higher education institution's learning management system (LMS) represents a transformative opportunity to improve the quality and effectiveness of education delivery. Through the use of both face-to-face learning and online learning resources, blended learning creates a dynamic and engaging environment that caters to the diverse needs and preferences of students. By incorporating digital technologies and multimedia resources into the curriculum, educators can create interactive and personalized learning programs that promote active participation and retention. This approach not only accommodates different learning styles, but also encourages independence and the development of critical thinking skills. In addition, the flexibility offered by blended learning allows students to access course materials at their convenience. Implementing blended learning in an LMS also promotes collaboration and communication between students and instructors. Online discussion forums, group projects, and virtual meetings facilitate interaction and knowledge sharing. In addition, blended learning allows instructors to use the data analytics and assessment tools available in the LMS to monitor student progress, identify areas for improvement, and provide targeted feedback. Before the implementation of the developed technology and after its completion, an experimental study was conducted, which included an analysis of the quality of knowledge. The obtained results before and after the experiment were checked using the Pearson statistical test. Conclusions. In summary, the implementation of blended learning in the learning management system represents an advanced approach to education providing. Combining the best elements of traditional and online learning, blended learning empowers educators to create engaging, flexible, and personalized programs. A data-driven approach to teaching allows educators to adapt their instructional strategies to effectively meet the diverse needs of students.
Використання технологій у процесі викладання та навчання призвело до різких змін у сфері вищої освіти за останні роки. Прийняття стратегій змішаного навчання в системах управління освітнім процесом (LMS) закладів вищої освіти є одним із найбільш помітних досягнень у цій галузі. Завдяки поєднанню традиційного підходу та онлайннавчальних ресурсів змішане навчання забезпечує здобувачам вищої освіти динамічне та адаптоване освітнє середовище. У статті описано реалізацію підходу змішаного навчання в умовах системи управління освітнім процесом закладу вищої освіти. Інтеграція змішаного підходу до навчання в систему управління освітнім процесом (LMS) закладу вищої освіти представляє трансформаційну можливість для підвищення якості та ефективності надання освіти. Завдяки використанню як очного навчання, так і навчальних онлайн-ресурсів змішане навчання створює динамічне та захоплююче середовище, яке задовольняє різноманітні потреби та вподобання здобувачів вищої освіти. Включаючи цифрові технології та мультимедійні ресурси в освітню програму, викладачі можуть створювати інтерактивні та персоналізовані програми, які сприяють активній участі та збереженню знань. Цей підхід не тільки враховує різні стилі навчання, але й заохочує самостійність та розвиток навичок критичного мислення. Крім того, гнучкість, яку пропонує змішане навчання, дозволяє здобувачам вищої освіти отримувати доступ до матеріалів курсу, коли їм зручно. Впровадження змішаного навчання в LMS також сприяє співпраці та спілкуванню між здобувачами вищої освіти та викладачами. Онлайн-дискусійні форуми, групові проєкти та віртуальні зустрічі сприяють взаємодії та обміну знаннями. Крім того, змішане навчання дозволяє викладачам використовувати аналітику даних й інструменти оцінювання, доступні в LMS, для моніторингу прогресу здобувачів вищої освіти, визначення областей для вдосконалення та надання цільового зворотного зв’язку. Перед впровадженням розробленої технології та після її завершення було проведено експериментальне дослідження, яке включало аналіз якості знань. Отримані результати до та після експерименту перевіряли за допомогою статистичного критерію Пірсона. Доведено, що впровадження змішаного навчання в системі управління освітнім процесом є передовим підхідом до надання освіти. Поєднуючи найкращі елементи традиційного та онлайн-навчання, змішане навчання дає можливість викладачам створювати цікаві, гнучкі та персоналізовані програми. Керований даними підхід до викладання дозволяє викладачам адаптувати свої навчальні стратегії для ефективного задоволення різноманітних потреб здобувачів вищої освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18400
-
https://doi.org/10.31521/modecon.V44(2024)-01
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2024. - Вип. 44
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
babenko.pdf313,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.