Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18573
Назва: Стан та перспективи розвитку територіального маркетингу
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Матвієнко, С. В.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Матвієнко С. В. Стан та перспективи розвитку територіального маркетингу. Управління розвитком соціально-економічних систем : матеріали VІІI міжнар. наук.-практ. конф.(м. Харків, 21-22 березня 2024 року). Харків : ДБТУ, 2024. С. 535-537.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18573
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
536-538.pdf204,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.