Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18630
Title: Використання цифрових технологій у спеціальній та інклюзивній освіті: теоретичні основи та практичні підходи в професійній підготовці фахівців
Other Titles: The use of digital technologies in special and inclusive education: theoretical foundations and practical approaches in the professional training of specialists
Authors: Бацуровська, Ілона Вікторівна
Batcurovskaya, Ilona
Курепін, Вячеслав Миколайович
Kurepin, Vyacheslav
Issue Date: 2024
Citation: Бацуровська І. В., Курєпін В. С. Використання цифрових технологій у спеціальній та інклюзивній освіті: теоретичні основи та практичні підходи в професійній підготовці фахівців. Development trends in special and inclusive education in the context of the European dimension: theory and practice : scientific monograph. Riga, Latvia : Baltija Publishing, 2024. С. 22-44. DOI: https://doi.org/10.30525/978-9934-26-457-3-2.
Abstract: Сучасні тенденції розвитку освіти значно змінили підходи до навчання, зокрема у спеціальній та інклюзивній освіті. Цифрові технології відіграють ключову роль у забезпеченні доступності та якості навчання для здобувачів з особливими освітніми потребами. У статті розглянуто теоретичні основи та практичні підходи до використання цифрових технологій у професійній підготовці фахівців інклюзивної освіти. Проаналізовано вплив інтерактивних платформ, асистивних технологій та мобільних додатків на мотивацію та результати навчання здобувачів. Дослідження показує, що інтеграція цифрових інструментів сприяє підвищенню академічної успішності, зниженню рівня стресу та створенню інклюзивного навчального середовища. Практичні кейси впровадження цифрових технологій демонструють їх ефективність у забезпеченні рівних можливостей для всіх учасників освітнього процесу. Отже, використання цифрових технологій є необхідною умовою для розвитку інклюзивної освіти та підготовки висококваліфікованих фахівців.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18630
Appears in Collections:Статті (Інженерно-енергетичний факультет)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
486-Chapter Manuscript-27408-1-10-20240821.pdf707,38 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.