Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18729
Назва: Розвиток основних тенденцій міжнародного маркетингу у світі
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Кучер, А. І.
Дата публікації: 2023
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Кучер А. І. Розвиток основних тенденцій міжнародного маркетингу у світі. Відкрита наука України: візійний дискурс в умовах воєнного стану : збірник тез доповідей міжнародної міждисциплінарної науково-практичної конференції (м. Ужгород, 26-28 квітня 2023 року). Ужгород: ДВНЗ «Ужгородський національний університет». 2023. С. 217-220.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18729
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
217-220.pdf396,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.