Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18788
Назва: Організація та бізнес-планування діяльності туристичних підприємств
Інші назви: Organization and Business Planning of Tourist Enterprises
Автори: Яценко, В. М.
Скіданов, О. А.
Yatsenko, Volodymyr
Skidanov, Oleksiy
Ключові слова: організація
бізнес-планування
маркетингова діяльність
рекламна діяльність
туристичне підприємство
organization
business planning
marketing activity
advertising activity
tourist enterprise
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Яценко В. М., Скіданов О. А. Організація та бізнес-планування діяльності туристичних підприємств. Modern Economics. 2024. № 45(2024). С. 109-114. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V45(2024)-15.
Yatsenko V., Skidanov O. Organization and Business Planning of Tourist Enterprises. Modern Economics. 2024, № 45(2024),109-114. DOI: https://doi.org/10.31521/modecon.V45(2024)-15.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено організаційні зміни, що відбуваються у діяльності туристичних підприємств у зв’язку зі змінами соціально-економічних умов зовнішнього середовища та системи налагоджених ділових зв’язків і відносин. Визначено, що в умовах економічної системи ринкового типу і впливу факторів військового характеру змінюється характер планування туристичної діяльності. Сучасною формою планування в туристичних фірмах підприємницького типу є використання методів бізнес-планування, де вартісні фактори та обов’язковість повернення вкладених коштів відіграють першорядну роль. Установлено, що план маркетингової діяльності становить ядро бізнес-плану туристичного підприємства. Ухвалюючи стратегічні рішення, відповідальні керівники туристичних фірм орієнтуються на потреби і специфіку ринку туристичних послуг, тому план маркетингу дає орієнтири діяльності туристичного підприємства. Емпіричні спостереження в рамках даного дослідження виявили основні напрями роботи маркетингових служб великих туристичних компаній, засвідчили, що діяльність маркетингових служб туристичних підприємств слугує не тільки для ухвалення обґрунтованих управлінських рішень, а й виконує важливу соціальну функцію, сприяє поліпшенню споживчих властивостей пропонованого туристичного продукту, вдосконаленню процесу доставки продукту споживачеві, створенню комфортного середовища для покупця. Доведено, що одним із основних способів стимулювання збуту і просування туристичного продукту є рекламна діяльність та безпосередня участь туристичних підприємств у міжнародних виставках.
The article examines the organizational changes occurring in the activities of tourist enterprises in connection with changes in the socio-economic conditions of the external environment. It was determined that the modern form of planning in entrepreneurial tourist firms is the use of business planning methods. It has been established that the plan of marketing activity is the core of the business plan of a tourist enterprise. The main areas of work of marketing services of large tourist companies were studied. Purpose. The purpose of the article is to reveal the dependence between the presence of a business plan at the enterprise and its more effective activity among competitors in modern economic conditions. Results. The article examines the organizational changes occurring in the activities of tourist enterprises in connection with changes in the socio-economic conditions of the external environment and the system of established business connections and relations. It was determined that in the conditions of the market-type economic system and the influence of factors of a military nature, the nature of the planning of tourist activities changes. The modern form of planning in entrepreneurial travel firms is the use of business planning methods, devalued factors and the obligation to return invested funds play a primary role.It has been established that the plan of marketing activity is the core of the business plan of a tourist enterprise. When making strategic decisions, the responsible managers of travel firms focus on the needs and specifics of the tourist services market, so the marketing plan provides guidelines for the activities of the travel enterprise. Conclusions. Empirical observations within the framework of this study revealed the main areas of work of marketing services of large tourism companies, proved that the activity of marketing services of tourist enterprises serves not only to make reasonable management decisions, but also performs an important social function, contributes to improving the consumer properties of the offered tourist product, improving the delivery process product to the consumer, creating a comfortable environment for the buyer. It has been proven that one of the main ways to stimulate sales and promote tourism products is advertising and direct participation of tourism enterprises in international exhibitions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18788
Розташовується у зібраннях:Modern Economics. - 2024. - Вип. 45

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
yatsenko.pdf261,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.