Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18832
Назва: Маркетингові бізнес-ідеї як чинник інноваційного забезпечення управління стратегічним розвитком підприємств
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Красноноженко, В. О.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Красноноженко В. О. Маркетингові бізнес-ідеї як чинник інноваційного забезпечення управління стратегічним розвитком підприємств. Стратегія інноваційного розвитку аграрних формувань України: аналітико-прогнозний аспект : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 05-06 жовтня 2022 р.). Київ : НУБіП, 2022. С. 90-92.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18832
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zb_tez_dop_nybib-2022-90-92.pdf401,14 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.