Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18832
Title: Маркетингові бізнес-ідеї як чинник інноваційного забезпечення управління стратегічним розвитком підприємств
Authors: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Красноноженко, В. О.
Issue Date: 2022
Citation: Стамат В. М., Красноноженко В. О. Маркетингові бізнес-ідеї як чинник інноваційного забезпечення управління стратегічним розвитком підприємств. Стратегія інноваційного розвитку аграрних формувань України: аналітико-прогнозний аспект : матеріали ІV міжнародної науково-практичної конференції (м. Київ, 05-06 жовтня 2022 р.). Київ : НУБіП, 2022. С. 90-92.
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18832
Appears in Collections:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
zb_tez_dop_nybib-2022-90-92.pdf401,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.