Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18851
Назва: Маркетингові стратегії впровадження інноваційних продуктів на ринок
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Телещак, А. В.
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Стамат В.М., Телещак А.В. Маркетингові стратегії впровадження інноваційних продуктів на ринок. Підприємництво, облік та фінанси: сучасний стан й перспективи повоєнного відродження: матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (м. Херсон ; м. Кропивницький, 24 квітня 2024 р.). Херсон : Херсонський державний аграрно-економічний університет, 2024. С. 292-295.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18851
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
mater_24_05_24-292-295.pdf546,07 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.