Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18856
Назва: Розвиток цифрових технологій у маркетинг
Автори: Стамат, Вікторія Михайлівна
Stamat, Viktoriia
Гончар, Є. А.
Дата публікації: 2022
Бібліографічний опис: Стамат В. М., Гончар Є. А. Розвиток цифрових технологій у маркетинг. Бухгалтерський облік, контроль та аналіз в умовах інституційних змін : матеріали всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Полтава, 27 жовтня 2022 р.). Полтава : Полтавський державний аграрний університет, 2022. С.1143-1145.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18856
Розташовується у зібраннях:Статті (Факультет менеджменту)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
BO-Poltava-2022-1143-1145.pdf665,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.