Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18927
Назва: Концепції та передові методи моделювання управлінських рішень якості продукції на підприємствах харчових продуктів
Інші назви: Concepts and advanced methods of modeling product quality management decisions at food enterprises
Автори: Курепін, Вячеслав Миколайович, науковий керівник
Kurepin, Vyacheslav, scientific director
Орешко, Катерина Федорівна
Oreshko, Kateryna
Ключові слова: орієнтація на споживача
процес виробництва
новаторські продукти
харчові продукти
consumer orientation
production process
innovative products
food products
Дата публікації: 2024
Бібліографічний опис: Орешко К. Ф. Концепції та передові методи моделювання управлінських рішень якості продукції на підприємствах харчових продуктів. Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції : матеріали Х Всеукраїнської науково-практичної конференції (м. Миколаїв, 23-25 жовтня 2024 р.). Миколаїв : МНАУ, 2024. С. 311-314.
Короткий огляд (реферат): За останні два десятиліття на європейському ринку харчових продуктів спостерігається жорсткіша конкуренція. Запити споживача відіграють тепер головну роль у розробці нових товарів та процесів. Прийняття продукту залежить тепер як від якості самого продукту та й від способу його виготовлення. Зростає попит на зручні, здорові, свіжі продукти, продукти, не пов'язані із заподіянням шкоди тваринам та навколишньому середовищу. Споживачі очікують від виробника вищого рівня прозорості та простежуваності у складі та виробництві продуктів. Це змушує вітчизняного виробника розробляти та виробляти безпечні харчові продукти, що відповідають швидко змінюваним запитам і побажанням.
Over the past two decades, the European food market has seen tougher competition. Consumer requests now play a major role in the development of new products and processes. Acceptance of the product now depends both on the quality of the product itself and on the method of its manufacture. There is a growing demand for convenient, healthy, fresh products, products that do not harm animals and the environment. Consumers expect a higher level of transparency and traceability in the composition and production of products from the manufacturer. This forces the domestic manufacturer to develop and produce safe food products that meet rapidly changing demands and wishes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/18927
Розташовується у зібраннях:Екологічні та соціальні аспекти розвитку економіки в умовах євроінтеграції - 2024
Статті (Інженерно-енергетичний факультет)
Статті студентів МНАУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірка-312-314.pdf479,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.