Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19013
Title: | The importance of linguistic relativity in teaching process |
Other Titles: | Важливість лінгвістичної відносності у процесі викладання |
Authors: | Комарницька, Анастасія Віталіївна Komarnytska, Anastasiia |
Keywords: | мова лінгвістика гіпотеза лінгвістичної відносності розуміння когнітивна лінгвістика мова викладання language linguistics linguistic relativity hypothesis comprehension cognitive linguistics language of schooling |
Issue Date: | 2023 |
Citation: | Komarnytska A. The importance of linguistic relativity in teaching process. Матеріали Причорноморської науково - практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, (м. Миколаїв, 21 квітня 2023 р.). Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 7-10. |
Abstract: | Концепція лінгвістичної відносності рідко досліджується в контексті навчання, однак вона може бути актуальною для розуміння психічних процесів, що стоять за пізнанням, сприйняттям і розумінням. У статті розглянуто зв’язок між мовою та розумінням і важливість лінгвістики та лінгвістичної відносності у викладанні як іноземної/другої мови, так і інших предметів. The concept of linguistic relativity is rarely explored in context of teaching, yet it can be relevant for understanding mental processes behind cognition, perception and comprehension. The article considers the relation between language and comprehension, as well as the importance of linguistics and linguistic relativity for teaching both foreign/second languages and other subjects |
URI: | https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19013 |
Appears in Collections: | Причорноморська науково-практична конференція професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету (Факультет культури й виховання) - 2023 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Причорноморська_конф_2023-7-10.pdf | 216,71 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.