Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19013
Title: The importance of linguistic relativity in teaching process
Other Titles: Важливість лінгвістичної відносності у процесі викладання
Authors: Комарницька, Анастасія Віталіївна
Komarnytska, Anastasiia
Keywords: мова
лінгвістика
гіпотеза лінгвістичної відносності
розуміння
когнітивна лінгвістика
мова викладання
language
linguistics
linguistic relativity hypothesis
comprehension
cognitive linguistics
language of schooling
Issue Date: 2023
Citation: Komarnytska A. The importance of linguistic relativity in teaching process. Матеріали Причорноморської науково - практичної конференції професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету, (м. Миколаїв, 21 квітня 2023 р.). Миколаїв : МНАУ, 2023. С. 7-10.
Abstract: Концепція лінгвістичної відносності рідко досліджується в контексті навчання, однак вона може бути актуальною для розуміння психічних процесів, що стоять за пізнанням, сприйняттям і розумінням. У статті розглянуто зв’язок між мовою та розумінням і важливість лінгвістики та лінгвістичної відносності у викладанні як іноземної/другої мови, так і інших предметів.
The concept of linguistic relativity is rarely explored in context of teaching, yet it can be relevant for understanding mental processes behind cognition, perception and comprehension. The article considers the relation between language and comprehension, as well as the importance of linguistics and linguistic relativity for teaching both foreign/second languages and other subjects
URI: https://dspace.mnau.edu.ua/jspui/handle/123456789/19013
Appears in Collections:Причорноморська науково-практична конференція професорсько-викладацького складу Миколаївського національного аграрного університету (Факультет культури й виховання) - 2023

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Причорноморська_конф_2023-7-10.pdf216,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.